fjernsupport

Mange tekniske problemer kan løses ved fjernsupport. Her på siden kan hentes et lille program (klient) der kan gemmes på computerens skrivebord.

Når der så opstår behov for hjælp til at rette en fejl etc. klikkes der blot på programmets ikon. Derefter kontaktes KSL Consult telefonisk, og der etableres fjernstyring af computeren fra KSL Consult.

Når fejl er rettet, afbrydes forbindelsen igen, og klientprogrammet lukkes.

KSL Consult kan ikke aktivere klienten og selv etablere fjernsupport. Klienten skal altid startes af kunden. Klienten lukker selv automatisk efter ca. 5 minutter uden aktivitet, men kan også afbrydes på knappen afslut.

 

KSL CONSULT ApS I v/Karsten Larsen I Tunøvej 14 I DK- 4800 Nykøbing F. I CVR nr.: 32 33 96 70 I Telefon 23 32 81 40 I E-mail: ksl@kslconsult.dk